Monday, August 3, 2009



Happy Birthday to My Beloved Husband..

May Allah always bless you and our marriage...there's nothing I can say because you already knew my heart...almost five years you always by my side and we always believe that trust and faith are the main cellar in our relationship...



Ketahui keperibadian wanita melalui WARNA


KUNING

sikap positif, optimis, periang, senang bergaul dan suka menolong kerana berasakan tugas menolong orang adalah suatu kewajipan. Wanita penggemar warna ini tidak suka meremehkan /memeperkecilkan seseorang sekalipun individu itu kurang sempurna.



BIRU

tergolong dalam kelompok pemurung dan sering bertindak pasif dalam segala perkara. tetapi mereka selalu menyenangkan orang disekeliling keran mereka mencipta ketenangan dan ketenteraman. Namun, dek kerana sikap pasif mereka, penggemar warna ini selalu mendapat kesusahan dalam pergaulan. dalam bercinta mereka bijak menyembunyikan perasaan.



MERAH

sikap berwibawa, sering membantu golongan & teman-teman yang lemah. walaupun sering bergaul namun mereka bijak mejaga hati orang sekeliling. Ramai lelaki yang melafazkan cinta kepada golongan ini tetapi mereka bukan jenis yang mudah jatuh cinta.

PUTIH

sempurna, anggun, sifat idealis bermoral tinggi, tidak angkuh dan suka menolong orang..

HITAM

lincah, selalu tampil bergaya, jika berada dalam lingkungan yang tidak disukai, mereka boleh mejadi murung.



HIJAU

Sangat romantik, mencintai keindahan dan menyukai alam bersuasana sejuk. Mereka juga bijak dan berpegang kukuh pada prinsip, mengidankan lelaki yang penuh toleransi dan boleh dipercayai.



UNGU

wanita yang luar biasa, tiada keraguan dalam menhadapi masa depan, bijak dan mengikuti perkembangan zaman. hanya lelaki yang kuat mental dan pintar sahaja yang boleh mendekati mereka.

No comments: